Auteur Topic: Nieuw hier.  (gelezen 1421 keer)

Pionier

  • Member
  • *
  • Berichten: 4
Nieuw hier.
« Gepost op: 15 februari 2004, 00:26:16 »
Hoi allemaal,

Ik ben hartstikke nieuw hier en weet de weg nog niet.
Mijn installatie bestaat uit: Nokia 9500 met NoOneMannit aangesloten op een Funke 99 schotel draaibaar van 68 oost tot uiterst west.
en een Humax 5400 IRCI op een vaste schotel.
Ik zoek regelmatig naar Feeds maar is wel lastig zoeken met de Nokia.
Op de Humax weet ik nog niet zo goed de weg omdat ik deze pas een week heb staan.

Grts en veel kijkplezier.


Dirk.
Ontvangers: Nokia 9500 / Humax 5400
Schotels: Funke 99 draaibaar, Alps lnb / Triax 88 vast,Grundig lnb.

Feeddxer

  • Global Moderator
  • Elite Feedhunter
  • *****
  • Berichten: 12268
    • Feedhunter Feeddxer
Re:Nieuw hier.
« Reactie #1 Gepost op: 15 februari 2004, 01:59:35 »
Hallo Bikkel
Welkom op het satfeeds.com board.
Wat te zeggen over de de reciever die jij hebt , dit is een van de beste recievers de je kunt indenken om feeds mee te zoeken , en met de schotel die je hebt kun je al aardig mee uit de voeten dus gewoon even kijken of er feeds bezig zijn bvb op de enex feeds (eutelsat w2 16 oost) .12509 h 5632 3/4 enexA.
Het zijn regelmatig dezelfde transponders die gebruikt worden om de feeds door te zenden , en deze zijn soms ook maar een paar min in de lucht.
Dus snel zijn is de boodschap(op 12.5 w zit altijd een testbeeld-channel1,2,3 freq 11015 h 20145 3/4 en op 22w zit ook altijd een testcard of testbeeld op de freq 11563 h 6110 3/4 van cnn.
Ik hoop dat je nu toch even een beeld gekregen hebt wat jij met jou installatie allemaal kunt doen , heel veel dus  ;D :D
Groetjes feeddxer.
Het satfeedsforum is gewoon het beste wat er bestaat.
Ik zoek FEEDS met.............
AZBox Premium HD+
MAXPLUS 2100 s -  Maxdigial 220 s  
Quali QS 1080IRCI !!!     
Nokia 9200 met dvb 2000 , skystar2 kaart  - DVB DREAM / ALT DVB-PROGDVB  /   ,schotel 1.80m

roger

  • Global Moderator
  • Elite Feedhunter