Dutch satforum > Nieuwe site's en leuke links

Feedhunter Rini bij de Wereld Draait door

<< < (2/2)

dagg:
Haha ja ik had het ook gezien, erg leuk, en via google 'Satellite feeds' en Rini's homepage (1e hit op google..., en ik dacht hey die man ken ik!) nu hier  :) Mooi torentje aan apparatuur was het.
Ik ben al jaren 'vast' verbonden geweest met een Visiosat, steeds een kop erbij tot nu 4 (zie handtekening hieronder). Nu sinds gisteren na een paar dagen heftig rommelen met afstellen ook een draaibare schotel erbij  :8
Hoe ik precies zal kunnen gaan hunten weet ik nog niet precies, ik zal iets moeten zoeken met een plugin voor software die ervoor is. Ik weet in ieder geval wél dat m'n pci-kaart 4:2:2 aankan, blindscan gaat geloof ik ook. Ik kijk uit naar wat zelf gehunte feeds!  :D

groet!
dagg.

Feedhunter Rini:
Hi Dagg
Bedankt voor je reactie, maar sorry dagg ?? herken ik niet meer zo???
Wil je me daarmee helpen
Verder jij veel succes met het Feedhunten.
Als je eenmaal de smaak te pakken gaat er echt een wereld voor je open.
Heel leuk!
Groeten
Rini

dagg:

--- Citaat van: Feedhunter Rini op 18 mei 2009, 21:35:39 ---Bedankt voor je reactie, maar sorry dagg ?? herken ik niet meer zo???
Wil je me daarmee helpen

--- Einde van citaat ---

hoi Rini,

met 'ik dacht hey die man ken ik!' bedoelde ik dat ik de uitzending gezien had en je daarná herkende op je website. Wij kennen elkaar niet.
Of bedoel je wat anders Rini?
Bedankt voor je ondersteunende woorden! Ik heb er echt zin in. Momenteel zit ik nog op een positioner voor m'n stabmotor te wachten (de pckaart ondersteund alleen diseqc 1.0), daarna kan het gaan lopen. Ik kan wel m'n 8000 laten positioneren en dan met de pc gaan scannen, maar dat is een beetje (te) onhandig.

groet dagg, of gewoon Jan.

Feedhunter Rini:
Hi Jan
Nu heb ik het door.
Een Sat.-internet-maatje.
Verder veel succes met de hobby
Rini

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie