Auteur Topic: 4-2-2  (gelezen 1465 keer)

hangbuik

  • Member
  • *
  • Berichten: 6
4-2-2
« Gepost op: 17 augustus 2004, 11:05:42 »
Hallo  ik mis de feeds van de voetbal omdat ze naar 4-2-2 gegaan denk ik.Ik ben in het bezit van een humax5400  ,maar als ik nu die skystar2 kaart aanschaf kan ik dan wel die kanalen open drukken??  moet ik dan de voetbal op de computer verder bekijken  of gewoon op de tv zelf??   want nu val hij steeds blokkerig of valt weg zonder de kaart uiteraard   ,ik ben nieuw hier  maar ik ben bang als ik het aanscah en het werkt niet oo weer weg gegooid geld . bedankt voor het lezen



Satfeeds.com

  • Global Moderator
  • Starting Feedhunter
  • *****
  • Berichten: 59
Re:4-2-2
« Reactie #1 Gepost op: 17 augustus 2004, 11:22:50 »
Hallo Hangbuik ;D
Welkom bij satfeeds.com
Een skystar2 pc kaart moet je in je pc steken.
Prog dvb instaleren (www.progdvb.com) en je kunt voetbal kijken op je pc.Als je een pc hebt met tv out dan kun je jou computer aansluiten op je tv en kijken op je tv scherm.
Groetjes

hangbuik

  • Member
  • *
  • Berichten: 6
Re:4-2-2
« Reactie #2 Gepost op: 18 augustus 2004, 16:02:45 »
Hoi nog even een klein vraagje de beelden zijn nu niet te zien maar kan ik ze dan wel zien met een skystar2 pc kaart??  en is dit maar voor korte duur of blijf dit zo die 4-2-2
bedankt voor je reactie   leuke site trouwens

Lee

  • Starting Feedhunter
  • **
  • Berichten: 84
Re:4-2-2
« Reactie #3 Gepost op: 18 augustus 2004, 19:39:58 »
Dat is moeilijk te zeggen, hetzelfde is met de cams en de cards. Het kan zo afgelopen zijn. Maar 4.2.2 is al een tijdje, het digitale tijdperk gaat ook vernieuwen! Maar dat is hobby.