Dutch satforum > Algemene vragen

splitter voor humax en skystar2

(1/3) > >>

hangbuik:
Hoi ik heb vandaag de skystar 2  pc kaart  binnen  maar even een vraagje ik moet nu een splitter  gebruiken om de kabel  van de pc kaart naar mijn humax te gebruiken  maar moet ik een splitter gebruiken van 12 volt??  of hoef dat niet ???  want ik stuur met mijn humax de schotel aan  bedankt voor lezen ???

Math:
Ik gebruik gewoon een splitter met 1 ingang (van lnb)naar 2 uitgangen
(1 naar je humax en 1 naar je kaartje)
Het heeft niets met 12 volt te maken.
op mijn splitter staat 40-2150 mhz.
Als je de humax niet gebruikt als je de skystar gebruikt kun je ook gewoon een kabel van de uitgang van je humax naar je skystar maken.
Dan hebt je geen splitter nodig.
Groetjes Math :D

ger:
Hoi hoppers,

Ik heb ook een splitter vraag.
Eerst de situatie, ik heb een draaibare schotel die aangesloten zit op een echostar en een vaste opstelling, 19 oost,  die naar de humax loopt.
D.m.v. diseqc kan is dus op de humax bijv. naar de hotbird kijken als ik van tevoren de schotel het de echostar heb gedraaid.
Nu de vraag of het mogelijk is de vaste schotel en de draaibare schotel te splitten naar de skystar en te sturen naar de humax of alleen de draaibare want het gaat natuurlijk om de draaibare schotel.
Dus om kort te houden wil ik eigenlijk 4.2.2 van de draaibare schotel via de skystar naar de humax sturen.
Thanx en groeten,
Ger  ???

Hummer:
Hallo Ger
Aan de vaste opstelling naar de skystar heb je niet veel aan als je 4-2-2 feeds wil bekijken.
Als ik jou was gewoon een kabel van lnb out van je humax naar de skystar.
Als je onze settingslijst gebruikt kun je zelfs hier nog wat feeds posten ;)
Groetjes Hummer 8)

ger:
Hoi Hummer,

Bedankt voor je snelle reactie en tip.
Heb alles verandert, computer naar beneden en netwerk verlegt en naar de humax een kabel en in de outpoort gedaan.
Verder een aansluiting van mijn tvout op de vgakaart naar de tv gemaakt.
En nu maar op zoek naar de feeds.
Wel een werk in vergelijking met enige jaren terug om die ebufeeds te zien op 7 oost met een sis decoder.
Daar zag je zo'n scherm met de uitzendtijden en met zo'n monotoom geluid.
Groeten,
Ger  ::)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie