Auteur Topic: feeds voor serie A  (gelezen 1175 keer)

planet_nl

  • Member
  • *
  • Berichten: 5
feeds voor serie A
« Gepost op: 13 oktober 2004, 09:20:22 »
Hallo allemaal
ik ben nieuw hier  ;D

Ik denk echt dat deze forum het beste plaats is om mijn twijfels op te lossen....

Als het goed is, zijn de feeds van de italiaanse serie A te zien op eutelsat 7. E.
(als iemand deze feeds ergens anders heeft gezien, please let me know!)
Maar zijn deze gecrypt met mpeg 4-2-2 of gewoon free to air (of nog met een andere soort codering?)?
En.... last but not least: ik heb een strong 4355 ontvanger (C.I)) en ook en nokia mediamaster 9500.
Welke van deze is het meeste geschikt voor de feeds te kunnen onvangen?

Moet ik eventueel (voor de 4-2-2) een PC kart aanschaffen?

Alvast bedankt!

Planet_nl





Math

  • VIP
  • Elite Feedhunter
  • *****
  • Berichten: 1016
Re: feeds voor serie A
« Reactie #1 Gepost op: 13 oktober 2004, 12:51:07 »
Hallo
Als er feeds te zien zijn van de serie A worden ze zeker gepost in het voetbal forum.
De meeste serie A feeds zijn gecodeerd.
Op 16°oost zijn er ook voetbal feeds vanuit Italie deze feeds zijn soms fta maar ook in 4-2-2.
4-2-2 feeds kun je bekijken met de skystar pc kaart.
Groetjes Math :D

roger

  • Global Moderator
  • Elite Feedhunter
  • *****
  • Berichten: 1302
    • http://users.skynet.be/roger.staut/
Re: feeds voor serie A
« Reactie #2 Gepost op: 16 oktober 2004, 21:41:29 »
Hallo
Als er feeds te zien zijn van de serie A worden ze zeker gepost in het voetbal forum.
De meeste serie A feeds zijn gecodeerd.
Op 16°oost zijn er ook voetbal feeds vanuit Italie deze feeds zijn soms fta maar ook in 4-2-2.
4-2-2 feeds kun je bekijken met de skystar pc kaart.
Groetjes Math :D

Het is wel de skystar2 pc kaart  die 2 is heel voornaam voor de 4.2.2 feeds
groetjes
roger
Wat zijn Feeds hoor ik je nu al zeggen! Wel feeds zijn open frequenties die gebruikt worden door mobile zendwagens, waarbij beelden van getoondv.b een ramp of voetbalwedstrijd naar de studio´s van een omroep worden gestuurd waarna deze beelden worden bewerkt en vervolgens op het nieuws worden

forza1903

  • Member
  • *
  • Berichten: 3
Re: feeds voor serie A
« Reactie #3 Gepost op: 10 februari 2005, 13:23:35 »
hoi,
ik kijk de Serie A op 42 Oost en wel op TV8. Hier zenden ze ze ongecodeerd uit en live natuurlijk.  ;)

Geen probleem als je geen Turks verstaat; dan zal je je in ieder geval niet ergeren aan het onbenullige commentaar van die gast achter de microfoon  :-X