Auteur Topic: Michael Rasmussen out the tour / is uit de tour de france  (gelezen 1257 keer)

Feeddxer

  • Global Moderator
  • Elite Feedhunter
  • *****
  • Berichten: 12268
    • Feedhunter Feeddxer
Michael Rasmussen out the tour / is uit de tour de france
« Gepost op: 26 juli 2007, 00:42:42 »
Klassementsleider Michael Rasmussen is door de directie van de Rabobank-wielerploeg uit de Ronde van Frankrijk gehaald.
De Deen had "de interne regels van de Nederlandse wielerformatie hebben overtreden".
De directie van Rabobank heeft Michael Rasmussen op staande voet ontslagen.
Naar alle waarschijnlijkheid zullen ook de overige renners van de Raboploeg donderdag niet meer van start gaan.......

Davide Cassani: "Rasmussen was in Italië, niet in Mexico"

Rasmussen spreek de waarheid niet, beweert Cassani.

Cassani zag naar eigen zeggen Rasmussen op 13 en 14 juni in de Dolomieten.
Volgens Davide Cassini spreekt Rasmussen niet de waarheid over zijn tijdsgebruik. De Deen zou naar eigen zeggen van 4 tot en met 26 juni in Mexico getraind hebben, maar dat klopt volgens Cassani niet. De oud-renner beweert dat hij Rasmussen op 13 en 14 juni gezien heeft in de Dolomieten.

"In Italië"
"De uitleg van Rasmussen klopt niet. Ik zag hem op 13 en 14 juni in de Dolomieten. Hij was er aan het trainen in regenweer. Ik weet heel zeker dat hij het was, ik ken hem goed. Geen twijfel mogelijk", zegt Cassani, Tourcommentator voor de RAI. De Deen blijft bij zijn verklaring en zegt dat de bewering van Cassani niet klopt, meldt de Deense omroep DR


Het satfeedsforum is gewoon het beste wat er bestaat.
Ik zoek FEEDS met.............
AZBox Premium HD+
MAXPLUS 2100 s -  Maxdigial 220 s  
Quali QS 1080IRCI !!!     
Nokia 9200 met dvb 2000 , skystar2 kaart  - DVB DREAM / ALT DVB-PROGDVB  /   ,schotel 1.80m