Auteur Topic: Grk Radio Met Nieuws van KRC GENK in het weekend  (gelezen 1239 keer)

Feeddxer

  • Global Moderator
  • Elite Feedhunter
  • *****
  • Berichten: 12268
    • Feedhunter Feeddxer
Grk Radio Met Nieuws van KRC GENK in het weekend
« Gepost op: 3 april 2008, 08:40:08 »
Genk krijgt deze week drie nieuwe radio's
donderdag 3 april 2008
Waar is de tijd dat het aanbod van radiozenders beperkt was? Genk krijgt er deze week maar liefst drie nieuwe lokale radio’s bij en dat allemaal via 107.4 MHz, de frequentie van Radio GRK. GRK bestaat meer dan 25 jaar en er wordt uitgebreid.
Door de week en tijdens de werkuren hoor je het vertrouwde GRK met vooral muziek uit de jaren 60, 70, 80 , 90 en de leukste hits. Dit alles aangevuld met actueel nieuws uit Genk, Limburg en de wereld.

Ook is er stadsnieuws "Stadsradio Genk 3600", in samenwerking met de stad Genk, waarin o.a. alle verenigingen en organisaties uit het Genkse aan het woord kunnen komen. Gebeurt er iets in Genk dan hoor je dit het eerst via een "breaking news " flits.

Iedere avond, vanaf 20.00 uur wordt GRK... Partynight Radio. Tot middernacht worden er alleen maar hits voor jongeren gedraaid. Discotheekplaten, tips en trendy nummers.

Ook in het weekend hoor je weer een nieuw concept op Radio GRK. Vrijdag- en zaterdag, van middernacht tot 05.00 uur opent het GRK Swingkaffee zijn deuren. Van 'Du' van Peter Maffay tot de nieuwste van Bob Sinclar. Van ACDC tot Ciske de Rat met 'Ik voel me zo verdomd alleen'.

Is er een wedstrijd van Racing Genk, dan verandert GRK in dé KRC-fan bij uitstek via Sportradio GRK. Verslaggevers worden naar het speelveld gestuurd, men praat met de trainer over de opstelling. De supporters worden door de files naar het stadion geloodst. Uiteraard wordt gepeild naar de reacties, zowel voor, tijdens als na de match.

Dit compleet vernieuwde concept maakt vanaf heden het mooie weer op 107.4 MHz.


Het satfeedsforum is gewoon het beste wat er bestaat.
Ik zoek FEEDS met.............
AZBox Premium HD+
MAXPLUS 2100 s -  Maxdigial 220 s  
Quali QS 1080IRCI !!!     
Nokia 9200 met dvb 2000 , skystar2 kaart  - DVB DREAM / ALT DVB-PROGDVB  /   ,schotel 1.80m